Στην αρχική σελίδα

Επιστροφή

Ορεινές φυσιολατρικές δραστηριότητες

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 1994-95

ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΣΕ ΣΠΗΛΑΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Πρωί της 18ης Φεβρουαρίου του 1995, με σχετικό κρύο και συννεφιά, ξεκινήσαμε για το σπήλαιο της Κερατέας, περίπου 75 μαθητές, οι καθηγητές Δήμος Φιωτάκης και Φωτεινή Διδασκάλου και αρκετοί συνοδοί σπηλαιολόγοι από τον ΣΠ.ΕΛ.Ε.Ο. Λίγο πριν την Κερατέα στρίψαμε δεξιά και ανεβήκαμε αρκετά στο βουνό. Κοντά σ’ ένα παλιό νταμάρι κατεβήκαμε και αρχίσαμε να ανεβαίνουμε σε μια απότομη βραχώδη πλαγιά ψάχνοντας(!!) για την είσοδο του σπηλαίου. Περίπου 30΄ αργότερα την βρήκαμε.
Η είσοδος του σπηλαίου είναι βαραθρώδης και ακολουθεί κατηφόρα. Κολώνες από σταλαγμιτικό υλικό χωρίζουν τη μεγάλη αίθουσα σε επιμέρους τμήματα
Όπως σε όλα τα σπήλαια της Αττικής ο σταλακτιτικός διάκοσμος είναι, δυστυχώς, σε μεγάλο βαθμό κατεστραμμένος. Παρ’ όλα αυτά το σπήλαιο είναι αρκετά ενδιαφέρον και τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν.

Μετά από αρκετά δύσκολη κατάβαση στη βραχώδη κατηφορική πλαγιά, φτάσαμε στα λεωφορεία και από εκεί πήγαμε στη Λίμνη της Βουλιαγμένης για μια μικρή γνωριμία με ένα σπήλαιο με πεσμένη οροφή και πολύ νερό. Εν τω μεταξύ είχε βγει ο ήλιος και ο καιρός μας χαμογελούσε.

Επειδή ο χρόνος που είχε μείνει ήταν λιγότερος απ’ όσο χρειαζόταν για μια ακόμα επίσκεψη, αποφασίσαμε να κατέβουμε στην παραλία. Τα παιδιά έβγαλαν τα παπούτσια τους και για μια ώρα περίπου έπαιξαν στην ακρογιαλιά. Τελικά η εκδρομή αυτή τελείωσε με τον πιο όμορφο και αξέχαστο τρόπο.
Στο γυρισμό, η γλυκιά θαλπωρή στο λεωφορείο και η «όμορφη» κούραση της ημέρας έκανε τα ευτυχισμένα παιδιά να γείρουν στα καθίσματά τους για ένα μικρό ύπνο. Ήταν πολύ ωραία. Και του χρόνου!
Τελειώνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συνοδούς όλων των δραστηριοτήτων καθώς και τα παιδιά για την άψογη συμπεριφορά τους. Ελπίζουμε σε καλύτερες συνέχειες!!!

Κείμενα-Φωτογραφίες: ΔΗΜΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ

Στην αρχή της σελίδας

Σχολείο|Πολιτιστικά|Προγράμματα|Εκδόσεις|Εκπ.Υλικό|Σελ.Μαθητών|Site|14thDM

Στην αρχική σελίδα

email us
e-mail us
g14per@otenet.gr

Αναζήτηση στο Site
Όλο το site σε μια σελίδα