Είναι γνωστό ότι οι μαθητές χρειάζονται εξωσχολική βοήθεια προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολείου τους. Ζητούν τη βοήθεια των γονιών τους, πηγαίνουν στο φροντιστήριο και μελετούν μέχρι αργά το βράδυ για να έχουν μια ικανοποιητική επίδοση. Το συμπέρασμα είναι προφανές: οι διδακτικοί στόχοι, που η εκπαίδευση θέτει, δεν μπορούν να επιτευχθούν στα πλαίσια του σχολείου. Το σχολείο απαιτεί από τους μαθητές γνώσεις και γνωστικές ικανότητες αναντίστοιχες προς τη νοητική ηλικία τους και προσφέρει ελλιπή διδασκαλία και κακογραμμένα από διδακτική άποψη βιβλία. Δε νομίζω ότι αυτή η κατάσταση, την οποία καθημερινά βιώνουν οι μαθητές, τιμά την εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας.

Το βιβλίο Φυσικής της Β΄ Γυμνασίου των κ. Ν. Αντωνίου, Α. Βαλαδάκη κ.τ.λ δεν μπόρεσε να υπερβεί αυτή την κατάσταση. Επεκτείνεται σε θέματα τα οποία είναι δυσνόητα σε μαθητές της Β΄ τάξης και δεν καταφέρνει πάντα να είναι απλό και κατανοητό. Είναι γραμμένο μάλλον βιαστικά, όπως φαίνεται από τα λάθη, τις ανακρίβειες και τις ασάφειες που περιέχει. Μερικά από αυτά σχολιάζονται στη συνέχεια.

Στην αρχή της σελίδας

 

Σχολείο|Πολιτιστικά|Προγράμματα|Εκδόσεις|Εκπ.Υλικό|Σελ.Μαθητών|Site|14thDM

Στην αρχική σελίδα

email us
e-mail us
g14per@otenet.gr

Αναζήτηση στο Site
Όλο το site σε μια σελίδα
Οδηγίες πλοήγησης στο site

InteRMediA TeaM 14ου Γυμνασίου Περιστερίου
Σχεδίαση Site