Ημερολόγιο

Κυριακή 10/12/2000
Ορειβατική εκδρομή στην Πάρνηθα

Την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου κάναμε την πρώτη μας φετινή ορεινή πεζοπορία. Φορέσαμε αθλητικά ρούχα καθώς και άρβυλα πεζοπορίας. Πήραμε το σακίδιο μας με ένα παγούρι νερό, πρόχειρο φαγητό, αδιάβροχο για παν ενδεχόμενο, καθώς και ανταλλακτικές κάλτσες και T-shirts και ξεκινήσαμε το πρωί στις 8.00. Είμαστε ένα λεωφορείο με 49 μαθητές και μαθήτριες. Συνοδοί μας ήταν οι καθηγητές Φωτεινή Διδασκάλου, Σταύρος Κουνάδης και Δήμος Φιωτάκης και μία μητέρα, η κ. Holly Κολοβού.

Φτάσαμε στις κορυφές της Πάρνηθας περίπου στις 9.00. Μέχρι το "Μεσσιανό νερό" μας πήγε το πούλμαν. Από εκεί και πέρα συνεχίσαμε μόνοι μας με κατεύθυνση το καταφύγιο Φλαμπούρι. Πρώτα φτάσαμε στην πηγή «Κορομηλιά» όπου και είχαμε την πρώτη μας στάση και στη συνέχεια στην πηγή «Κυρά». Μακρυά από τη μολυσμένη ατμόσφαιρα της πόλης αισθανόμασταν όλοι ανανεωμένοι και ταυτόχρονα θαυμάζαμε το μαγευτικό τοπίο.

Είμαστε όλοι εφοδιασμένοι με βιβλιαράκια που πήραμε από τον ΕΟΣ Αχαρνών που περιέγραφαν ορισμένα από τα φυτά που συναντούσαμε στη διαδρομή. Στα φυτά αυτά υπήρχαν και σχετικές ξύλινες πινακίδες με το όνομα του φυτού και έναν αριθμό επάνω τους που, με τη βοήθεια του χάρτη που υπάρχει στο βιβλιαράκι, μας έδειχνε το σημείο που βρισκόμαστε.

Ύστερα από περίπου 1.30 ώρα φτάσαμε στο καταφύγιο σε υψόμετρο 1150μ.. Εκεί ξεκουραστήκαμε και φάγαμε. Η θέα ήταν θαυμάσια, παίξαμε και βγάλαμε πολλές φωτογραφίες.

Αργότερα ξεκινήσαμε για το γυρισμό από άλλη διαδρομή, μέσα από τη χαράδρα της Χούνης που σύμφωνα με το βιβλιαράκι του ΕΟΣ Αχαρνών έχει συνολικό μήκος 5.740μ. Αυτή ήταν πιο κουραστική διαδρομή και την κάναμε σε περίπου 3 ώρες. Ύστερα από πολλές στάσεις, αλλά και ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να περάσουμε το πανέμορφο αλλά και δύσκολο φαράγγι της Χούνης, φτάσαμε στους πρόποδες της Πάρνηθας, στο χώρο στάθμευσης του Τελεφερίκ όπου μας περίμενε το πούλμαν. Έτσι γύρω στις 5.00 το απόγευμα η καταπληκτική αυτή ορειβασία μας στην Πάρνηθα έφτανε στο τέλος της έξω από το σχολείο μας.

Δήμητρα Φαράντου Γ5

Στην αρχή της σελίδας

Σχολείο|Πολιτιστικά|Προγράμματα|Εκδόσεις|Εκπ.Υλικό|Σελ.Μαθητών|Site|14thDM

Στην αρχική σελίδα

email us
e-mail us
g14per@otenet.gr

Αναζήτηση στο Site
Όλο το site σε μια σελίδα