Θέματα

Συνέντευξη της κας Αδριανής Γεωργίου
στους μαθητές του Β4:

Χαρά Μαυραντώνη

Νίκο Ξεντίδη

Αντώνη Μαρουλιανάκη 

Θάνο Παπαναστασίου 

Κα Γεωργίου, μετά από τόσα χρόνια, πώς αισθάνεστε τώρα που δεν βρίσκεστε στο σχολείο μας; 

Μετά από εννέα σχεδόν χρόνια Διευθύντρια στο σχολείο αυτό, ήταν επόμενο να έχω δεθεί με σας τα παιδιά, με τους συναδέλφους και με τους γονείς. Δεν είναι καθόλου εύκολο  να απομακρυνθώ. από όλα αυτά και από το έργο που κτίσαμε όλοι μαζί. Λυπάμαι που είμαι μακριά, σας θυμάμαι και προσπαθώ, όπως σας έδωσα το λόγο μου, να έρχομαι να σας βλέπω και να βοηθώ όπου μπορώ. Ευτυχώς που έχω θέσει κάποιους άλλους στόχους και αυτό μου δίνει δύναμη. 

Ποιοι ήταν οι στόχοι σας όταν πρωτοήρθατε στο σχολείο, πως ήταν το σχολείο και ποια ήταν η εξέλιξή του; 

Όταν πρωτοήρθα, βρήκα το σχολείο καλά οργανωμένο, πολύ καλούς συναδέλφους και καλά παιδιά. Ένιωσα όμως ότι τα παιδιά ήταν μακριά. Θέλησα να δημιουργήσω μια ευχάριστη ατμόσφαιρα με ζεστασιά για να νιώσουν άνετα μέσα σε αυτήν. Πιστεύω ότι το σχολείο δεν πρέπει να απευθύνεται μόνο στο νοητικό μέρος του μαθητή αλλά και στο συναισθηματικό του κόσμο να αγκαλιάζει το παιδί με τα προβλήματα και τις ανάγκες του. Θέλησα να δημιουργήσω ένα σχολείο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής. Για αυτό ενίσχυσα την υποδομή του και τα εποπτικά του μέσα, εφαρμόσαμε και δουλέψαμε πολλά ευρωπαϊκά προγράμματα, κυρίως εκπαιδευτικά. Επίσης με δική μου πρωτοβουλία το σχολείο εντάχθηκε στην Ουνέσκο, στη διεθνή Αμνηστία, αυξήθηκαν και οργανώθηκαν καλύτερα οι πολιτιστικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, εφαρμόσαμε προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και αγωγής υγείας. Όλα αυτά τα εφάρμοσα και τα συντόνισα με στόχο την ολοκλήρωση της προσωπικότητας του μαθητή. Είναι ωραίο τα παιδιά μέσα από αυτές τις δραστηριότητες να ανακαλύπτουν τις κλίσεις τους, να μαθαίνουν να συνεργάζονται, να αναπτύσσουν τη δημιουργική φαντασία τους και να έχουν όμορφες αναμνήσεις από το σχολείο τους. Πραγματικά το σχολείο εξελίχθηκε, έγινε ένα από τα καλύτερα σχολεία της Αττικής και η δουλειά του προβλήθηκε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Σε  αυτό βοήθησε πολύ και η σελίδα μας στο INTERNET.

Ποιο πιστεύετε πως θα είναι το μέλλον του σχολείου; Θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας εποχής;

Αν συνεχιστεί η ίδια προσπάθεια από όλους, δηλαδή από τη Διεύθυνση, τους καθηγητές, τους μαθητές και τους γονείς, πάνω στην ίδια πορεία που έχουμε χαράξει, τότε θα μπορέσει το σχολείο να κρατηθεί στο ίδιο επίπεδο. Δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να αλλάξει η παιδαγωγική του ατμόσφαιρα, αλλά πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει.


Η κ. Γεωργίου παραδίδοντας την Δ/νση του σχολείου στην κ. Καλπακτσίδου

Τι θυμάστε από το σχολείο; Ποια ήταν η καλύτερη και η ποιο άσχημη εμπειρία σ’ αυτό;

Τι να πρωτοθυμηθώ από το σχολείο; Τις πρωινές συγκεντρώσεις τα παιδιά με την αγάπη τους, τη ζωηράδα τους, τις αταξίες τους; Τι μακρές συζητήσεις που είχα μαζί τους, τη συνεργασία μου μαζί τους; Τις μαθητικές κοινότητες, το μαθητικό συμβούλιο, τις εκδρομές, τις βραδινές εκδηλώσεις, τα Πολιτιστικά διήμερα, τις θεατρικές παραστάσεις και τις χορογραφίες που δίδαξα; Τα τόσα χρόνια διδασκαλίας, συνεργασίας με τους καθηγητές, τις συνεδριάσεις και συνεστιάσεις μας; Την επικοινωνία με τους γονείς; Θα μπορούσα να μιλάω με τις ώρες γι’ αυτά. Μια από τις καλύτερες μου εμπειρίες ήταν στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο, που έγινε στη Βιέννη και αφορούσε την αξιολόγηση της ποιότητας στην Εκπαίδευση, όταν προβλήθηκε η δουλειά που γίνεται στο σχολείο μας. Πραγματικά αισθάνθηκα πολύ περήφανη που σταθήκαμε ισάξιοι μπροστά σε χώρες με προηγμένη εκπαίδευση όπως η Αγγλία, η Γερμανία και τόσες άλλες. Μια από τις πιο άσχημες εμπειρίες μου ήταν όταν με κάλεσε η αστυνομία να δω τη διάρρηξη που έγινε το καλοκαίρι του 1999 σε δύο αίθουσες του σχολείου μας.

Ποια είναι η γνώμη σας για τους καθηγητές, τους μαθητές και για την περιοχή μας;

Θα μιλήσω για τους καθηγητές και τους μαθητές του σχολείου μας και θα πω ότι πραγματικά οι καθηγητές ήταν άριστοι συνεργάτες μου, συνεργάσιμοι, συνεπείς και αφοσιωμένοι στο έργο τους.

Το σχολείο μας έχει πολύ καλά παιδιά με καλή διαγωγή και προθυμία για τις δραστηριότητες του σχολείου. Είχαμε μερικές εξαιρέσεις αλλά σε φυσιολογικά πλαίσια. Όσο για την επίδοση τους στα μαθήματα, είναι ικανοποιητική. Θα θέλαμε να είναι καλύτερη. Υπάρχουν αρκετοί αδύνατοι και αδιάφοροι μαθητές. Εδώ απαιτείται πολλή και επίμονη δουλειά και διαφορετική προσέγγιση. Για τη περιοχή μας θα πω πως είναι ανερχόμενη σ’ όλα τα επίπεδα, έχει σίγουρα προβλήματα αλλά σε καμία περίπτωση δε θα δεχθώ το χαρακτηρισμό «υποβαθμισμένη».

Ένα σχόλιο για το ψηφιακό περιοδικό που ετοιμάζουμε.

Είμαι σίγουρη πως θα έχει επιτυχία. Αν κρίνω από τις προηγούμενες δουλειές του σχολείου σ’ αυτό τον τομέα και από τα θέματα που θα συμπεριλάβει, πρέπει να είναι μια σοβαρή και υπεύθυνη δουλειά. Όσο για τη μορφή του, είμαι σίγουρη ότι θα καταπλήξει.

Στην αρχή της σελίδας

 

Σχολείο|Πολιτιστικά|Προγράμματα|Εκδόσεις|Εκπ.Υλικό|Σελ.Μαθητών|Site|14thDM

Στην αρχική σελίδα

email us
e-mail us
g14per@otenet.gr

Αναζήτηση στο Site
Όλο το site σε μια σελίδα
Οδηγίες πλοήγησης στο site

InteRMediA TeaM 14ου Γυμνασίου Περιστερίου
Σχεδίαση Site