Στην αρχική σελίδα

Τεύχος 0, σχολ. έτος 1999-00
Περιεχόμενα τεύχους

Ορειβασία

Κυριακή 5 Μαρτίου 2000: Άλλη μια ηλιόλουστη Κυριακή, ιδανική για τη δεύτερη μας εξόρμηση στο βουνό. Αυτή τη φορά ΟΡΕΙΝΗ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ. Προορισμός μας η Πάρνηθα. Άλλος ένας Εθνικός Δρυμός. 75 μαθητές με συνοδούς τους Καθηγητές Δ. Φιωτάκη, Φ. Διδασκάλου και Στ. Κουνάδη. Μαζί και ο γιατρός Αντ. Μάνεσης, πατέρας  μαθήτριας. Συνοδοί από τη Γ.Γ.Ν.Γ. αυτή τη φορά από τον Σύλλογο Ορειβατών. Μαζί και πάλι η κα Ελένη που ήταν μαζί μας και στο Σούνιο. Ανεβαίνοντας στην Πάρνηθα φαίνονται τα σημάδια του καταστροφικού σεισμού του Σεπτεμβρίου  στο Μενίδι αλλά και οι ζημιές στον Δρόμο για την Πάρνηθα.

Τα λεωφορεία μας άφησαν στη διασταύρωση για το Καζίνο. Από εκεί πήραμε το μονοπάτι για το καταφύγιο ΜΠΑΦΙ του ΕΟΣ Αθηνών. Το καλογραμμένο μονοπάτι κατεβαίνει για λίγο στο πάνω μέρος της χαράδρας της Χούνης και 45΄ αφ’ ότου ξεκινήσαμε ανηφορίσαμε και φτάσαμε στο καταφύγιο. Λίγο ξεκούραση και χαλάρωμα και συνεχίζουμε για το δεύτερο καταφύγιο του βουνού, αυτό του ΕΟΣ Αχαρνών, το ΦΛΑΜΠΟΥΡΙ.

Η διαδρομή αυτή ήταν διάρκειας 1 ώρας. Στο Φλαμπούρι κάτσαμε περίπου 2 ώρες. Κολατσίσαμε, βγάλαμε φωτογραφίες, παρακολουθήσαμε κάποιον με ανεμοπλάνο να κάνει φιγούρες γλιστρώντας στον αέρα μπροστά μας και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν στον πεντακάθαρο αέρα της Πάρνηθας, μακριά από την πολύβουη Αθήνα που λιάζονταν στα πόδια μας.

Φύγαμε για τους Θρακομακεδόνες όπου είχαμε κανονίσει να μας περιμένουν τα λεωφορεία. Περάσαμε από τις πηγές ΚΥΡΑ και ΚΟΡΟΜΗΛΙΑ και ακολουθώντας το απότομο κατηφορικό μονοπάτι, μετά από μια αρκετά κουραστική πορεία σχεδόν 3,5 ωρών φτάσαμε στα αυτοκίνητα. Γύρω στις 5.00 μ.μ. ήμασταν στο σχολείο. ήταν η μεγαλύτερη πορεία που είχαμε κάνει ποτέ σ’ αυτά τα εννιά χρόνια που συμμετέχουμε στα προγράμματα της Γ.Γ.Ν.Γ. Συνολικά 5 ώρες! Τα παιδιά κουράστηκαν αρκετά αλλά ευχαριστήθηκαν πολύ.

Αν και τα προγράμματα αυτά απαιτούν κουραστική προετοιμασία, αξίζουν τον κόπο γιατί προσφέρουν στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς ανεπανάληπτες εμπειρίες και δείχνουν ότι το σχολείο δεν είναι μόνο αίθουσα και βιβλία και ότι η γνώση έρχεται και από άλλες δραστηριότητες. Μακάρι να συνεχιστούν.

ΔΗΜΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ
Καθηγητής Βιολόγος

Χάρτης με τη μεγάλη διαδρομή που κάναμε

Χαρούμενο ξεκίνημα

e-mail us
g14per@otenet.gr

Αναζήτηση στο Site
Όλο το site σε μια σελίδα