Στην αρχική σελίδα

Επιστροφή

Τεύχος -1, σχολ. έτος 1998-99
Μία περίληψη από την πρώτη προσπάθεια καταγραφής της ζωής του σχολείου που παρουσιάστηκε στις σελίδες μας, χωρίς να υπάρχει ακόμα η ιδέα για την δημιουργία on-line περιοδικού...

ΑΠΟΚΡΙΕΣ

Στις 19/2/99 το 14ο Γυμνάσιο Περιστερίου γιόρτασε κι αυτό τις Απόκριες με πολύ κέφι και ενθουσιασμό.
Το πρόγραμμα αυτής της γιορτής είχε διαγωνισμό καλύτερης αμφίεσης και σκετς. Φυσικά υπήρχε μεγάλη ποικιλία και στις ηλικίες αλλά και στις προτιμήσεις των στολών.

ΑΠΟΚΡΙΕΣ '99

Υπήρχε μία χαριτωμένη αρκούδα, ένα τρομακτικό φάντασμα, υπηρέτριες προκλητικές, γλυκούτσικα μωράκια, μπεκρήδες, τσιγγάνες, χίπισσες, πειρατές, ναύτες, διαβολάκια - αν και ήμαστε όλοι - μόνο δύο υπήρχαν και άλλα πολλά!...
Τα σκετς σατίριζαν συγκροτήματα, τραγουδιστές, εκπομπές και ότι τρελό μπορεί να περάσει απ’ το μυαλό ενός παιδιού της ηλικίας μας.
Οι επιεικείς κριτές ήταν οι 4 καθηγητές μας και 3 συμμαθητές μας.
Όμως η διασκέδαση δεν τελειώνει εδώ. Μετά ακολούθησε χορός χωρίς σταμάτημα. Επειδή θεωρούμαστε μουσικόφιλοι βάλαμε όλα τα είδη της μουσικής. Για τις 2 ώρες που είχαν απομείνει, ο χορός ήταν εξουθενωτικός αλλά κανείς δεν υποχώρησε για να κάτσει σε κάποια καρέκλα.
Τα παιδιά φαίνονταν αρκετά ικανοποιημένα αφού δεν έλειψε τίποτα από εκείνη τη μέρα ούτε και τα πειράγματα από τους μασκαρεμένους.
Η γιορτή αυτή τέλειωσε με την έξοδό μας από το σχολείο λουσμένοι όλοι μας μέσα στον ιδρώτα, στοιχείο που δείχνει ότι όλοι μας περάσαμε υπέροχα.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ
25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

25η Μαρτίου 1821

ΝΕΟΙ & ΒΟΥΝΟ

Η ομάδα της σπηλαιολογίας

Για 8η συνεχή χρονιά, πραγματοποιήσαμε δύο εξορμήσεις στην ύπαιθρο της πανέμορφης, παρεξηγημένης και καταλαιπωριμένης Αττικής Γης, με απόλυτη επιτυχία και οι δύο. Οι εκδηλώσεις αυτές είναι στα πλαίσια του προγράμματος της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς, με τίτλο ΝΕΟΙ & ΒΟΥΝΟ.

Έξω από το σπήλαιο

Στις 27 Φεβρουαρίου 1999, στα πλαίσια της ΣΠΗΛΑΙΟΛΟΓΙΑΣ επισκεφθήκαμε τα σπήλαια της ΔΕΗ, του Νυμφόληπτου και το βάραθρο της Συκιάς, όλα στη Βάρη, στις Νότιες πλαγιές του Υμηττού. Οι δύο φίλοι σπηλαιολόγοι του ΣΠΕΛΕΟ μας βοήθησαν πολύ. Οι περίπου 35 μαθητές και ο συνοδός τους Δήμος Φιωτάκης, το διασκέδασαν πολύ και σ’ αυτό βοήθησε και ο θαυμάσιος καιρός.

Η ομάδα στα χιόνια

Στις 21 Μαρτίου 1999, στα πλαίσια της ΟΡΕΙΒΑΣΙΑΣ ανεβήκαμε στον ΚΙΘΑΙΡΩΝΑ. Μαζί μας φίλοι από τον ΕΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ. Η ημέρα ήταν χειμωνιάτικη και όλα τα βουνά ήταν κάτασπρα.
Λίγο μετά τα Βίλια και ενώ δεξιά και αριστερά στο δρόμο είχε αρκετό χιόνι, το λεωφορείο μας άφησε. Περίπου 1 ώρα και 30΄ πορεία πάνω σε χιόνι από 5 ως 40 εκατοστά και πυκνή ομίχλη, μας έφερε στο καταφύγιο του ΕΟΣ Ελευσίνας. Το χιόνι πάνω στα έλατα είχε παγώσει σχηματίζοντας θαυμάσιους κρυστάλλους και στολίδια απαράμιλλης ομορφιάς.

Καταφύγιο Κιθαιρώνα

Κάτσαμε στο καταφύγιο περίπου 2 ώρες, ξεκουραστήκαμε, ζεσταθήκαμε, κολατσίσαμε και ξεκινήσαμε για την επιστροφή. Τελείωσε έτσι μια θαυμάσια εμπειρία. Τα περίπου 40 παιδιά, οι συνοδοί καθηγητές τους Δήμος Φιωτάκης και Φωτεινή Διδασκάλου, το διασκεδάσαμε αφάνταστα.

Και του Χρόνου !

Σχολείο|Πολιτιστικά|Προγράμματα|Εκδόσεις|Εκπ.Υλικό|Σελ.Μαθητών|Site|14thDM

Στην αρχική σελίδα

email us
e-mail us
g14per@otenet.gr

Αναζήτηση στο Site
Όλο το site σε μια σελίδα